Friday nights

Idol 2008 var toppen! Såg några kända ansiktet, bl a Kenza som jag tog kort med! Och så tog jag kort med EMD-Mattias och Johan Palms storebrorsa haha.

Det var en jättebra show som sagt. Jag tycker Kevin var bäst! Han har en så jävla bra scennärvaro och han är så gullig som person bara! Så gulligt när han sjöng till sin tjej och sa att han kunde flytta till Alaska för hennes skull! Han ser lite to much och smörig ut kanske men på plats så skulle ni förstå helt! Anna åkte tyvärr ut, tycker jag suger, förlåt men jag tycker Robin skulle åka ut (förresten spanade typ hans vänner in mig och Emma, haha.) Robin har varken en super-röst eller en stark närvaro! Men när det kommer till Anna så hade hon en grym röst, men knappt någon scennärvaro hon heller. Jag blev helt frustrerad när hon sjöng "Simply the best". Jag ville bara gå upp på scen och göra det rätt själv, haha! Men hennes andra nummer var awsome.


Living on a prayer - Kevin Borg

Det negativa med själva showen var nog att det egentligen på ett sätt kändes riktigt fake. I pauserna sa dom hur vi skulle applådera och att "vi var i arbete" också.  Dom försökte få fram det på ett roligt sett men dom var helt seriösa i det dom sa. Jag tycker det är synd att idol är så himla kommersiellt! När man sitter där hemma framför tv:n ser allt perfekt ut men på plats är det inte lika glamigt. Det är jävligt ytligt. Så nu förstår jag Lars helt! På tv:n ser det stort ut när han "skämde ut sig" lite. Men på plats i lokalen känns det som jag nästan skulle gjort samma sak. You rock Lars!

Nu ska jag sussa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0