Fortsättningen följde

Ja och det blev stay at home. Är sjuk och krasslig. Så det blir inte en sån bra blandning med att hålla tal.

Det har blivit ett par korta inlägg här nere med det beror på att jag har vart i Göteborg etc.
Denna dagen ska jag spendera hemma, kanske kommer plugga lite också. Eller jo, vi har ju matteprov imorgon! Suck.
Nåväl, på fredag ska jag på Idol med Emma, Pappa och Fredrik min bror. Haha men pappa fick gratisbiljetter och ville så gärna att jag skulle följa med, och genom att jag är en "duktig flicka" så gör jag det då. Grejen är bara det att en bra film har premiär då också, Twilight, men jag får se den på söndag istället. Jag tycker söndag är en riktig biodag!


The Killers - Human (dock inte den nya videon)

Nu ska jag försöka få i mig något. Det är bara det att pappa inte har någon mat här hemma. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0