Edward Cullen

Världens snyggaste pojkeee just nu är Robert Pattinson! Jag måste erkänna att jag faktist KVED några gånger under filmen (och var sådär jobbiggg) även om jag ibörjan sa till Sofia att vara tyst haha!

Men filmen var aaasbra! Måste läsa böckerna udhfdhsfw, fast den var förstårs en klassisk romatisk tonårsförälskelse film. Den var lite förutsägbar men boken är antagligen bättre!
Men det spelar ingen roll egentligen för han är så snygg så det ahhhh... I nästa film måste det bli några sex/naken scener! Och han är så gullig i Harry Potter filmen. Måste se den bara för det (men han är ju en grymt bra skådespelare också)



GIMME, GIMME MOOORE! Jag kan slå vad om att det är tusen tonårstjejer som ligger och onanerar till honom just NU. Haha.

Kommentarer
Postat av: S

som sagt, min pojkvän! haha

2008-11-23 @ 22:42:14
URL: http://blottandeinfo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0