Don't feel sad, just buy a shoe

... Och det är just det jag har gjort!

Mina gamla svarta pumps är helt sönder-ner-trampade, även om jag har klackat om dom är skinnet helt fucked up! Så då passade det rätt bra att jag köpte ett par nya svarta pumps, dock blanka denna gången. Jätte bra timing till "the happening" på fredag också. Idag var jag i skolan, vi hade hemkunskap och jag lagade jätte goda köttbullar medan de andra gjorde klyftpotatis, salsa och brunabön - äppelsallad! MUMS. I. LOVE. FOOD. 

Sedan har jag pluggat lite på mitt tal också, har i alla fall börjat på det. Det ska handla om Jude Law! Ahhh han är så snygg, han är så sexig men ändå ett otroget svin och det gör det hela ännu mer sexigt, I would nanny for Jude Law!


Jude Law - Dior Homme Sport Commercial

OCH JUST DET, BARACK OBAMA VANN VALET! Obama ska bli USAs nya president! Äntligen en förändring, ut med det gamla och in med det nya! Och då menar jag verkligen ut med det gamla, har ni sett John McCain eller?
Now I'm going to chillaxin and watch TV! KISSES. AND. HUGS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0