Converse syndromet

- Ett underligt fenomen, men jag kan inte motstå det

Okej nu överdriver jag lite men hur sexigt är det inte med lite vindbitna killar i converse?! Och då menar jag inte emos utan en brunett med lite ruffsigt hår, bruna ögon och blablabla... allstå jag dör (helst lockigt hår också). Fråga bara Sofia jag älskar killar med lockigt hår, dom kan faktist vara blonda (helst brunetter) men lockigt hår är jätte sexigt! Inte affro men ja, ni fattar. Nej men converse är avslappnat vilket betyder sexigt. Jag ogillar verkligen när killar är överdrivna. Kör på stureplansslicket, dränker sitt hår i hårspray/gele. När de färgar håret eller typ rakar såna där streck på sidorna. Brats, när det blir lite för mycket Enrique Iglesias över det hela (han är snygg) men ni fattar kanske vad jag menar. Den där smörlooken! Det ska vara avslappnat och narturligt. Love it. Love. Love. Love.


Typ sådär, har dock inte converse, but do you get it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0