Blondinbella hälsade till mig

Haha, jag ska berätta...

... Pappa och Blondinbella var tydligen på samma jul-fest (som pappa först trodde var en vanlig invigning) haha. Well, well, så ringde han och berättade att det var massor med kändisar där bl a Carolina Gynning och Blondinbella så jag sa åt honom att be om autograf och hälsa från mig! Och Blondinbella sa då att hon skulle hälsa till mig i sin blogg. Hihi.
Men hon hade tydligen glömt bort det sen men hon hälsade i alla fall på kommentarer och det tycker jag är lika bra. Haha. Känner mig speciell.

Annars idag har jag varit hemma igen, sjuk. Och sedan har jag läst en massa Twilight och ätit tonfiskröra, for your information.

Och juste lycka till ikväll Sofia, och hälsa från mig, haha. PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0