What have he done

- NOOOOOO!

Nu kommer Rob Pattison hysteriattackerna igen, sorry - but... what have he done?!
Robert din snygge fan nej, nej, nej! Inte klippa av din knullruffs! Hans hår är ju så perfekt... eller var. Nåväl det växer antagligen ut igen och han är ju fortfarande lika snygg! Hittade inlägget/bilderna på kenzas blogg där hon också påstår att han ska vara med i Pirates of Carabien (stavning?) 4 med Zac Efron.  Men jag kan förstå varför han kanske har klippt sig, kanske av vanliga själ, tyckte håret började bli lite för långt eller för att han ville få ner hysterin krings hans f.d. hår. Bara det inte blir en ny hysteri av att han har klippt sig nu? Haha... känns som att alla bloggar skriver såna här inlägg nu "oh no, hans hår" - "que que cest?" eller hur det nu stavas.

Men i alla fall... Vad händer idag då? Ja inte så mycket förutom att jag ska slå in paket, hinna träna på gymmet eller ta en uppfriskande långpromenad. Tror det blir en promenix så jag får lite frisk luft i mig. Och vovvsen får också röra på sig då. Det blir nog den vanliga rundan genom Södra Ängby till Åkeshov och sedan tillbaka.


 


Nu ska jag äta mat, ska jag festa till det med lite pasta med pesto today? Får se. KISSES.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0