Till innerstaden

Jaaa, nu bär det av til "innerstaden". Ska kolla på olika grejer. Jag ska köpa en kjol som jag har lagt undan och försöka hitta en snygg kavaj. Kavaj är faktist snyggt, man kan ha det till allt! Jeans, kjol, chinos, klänning! Ett toppen plagg som går att matcha till nästan allt! Jag ska först hämta min mobil hos pappa (har saknat den),sedan ska jag kolla på skor med mamma i Alvik plus en lunch kanske och efter det åker jag til stan. Senare kommer lilla Penis-Elin också och joinar mig i butikerna, kul! Ska fråga Sou (Sosso) om hon vill hänka också.


Här kan ni klicka hem fina kjoler, klänningar, koftor etc från H&M! http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ&shoptype=S

Nej nu måste jag hitta min älskade kofta! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0