Shoppingmaraton

Jag har varit inne i stan jääätte mycket på senaste tiden! Förra veckan (praoveckan) var jag typ inne varje dag känns det som. Jag har shoppat till mig själv, julklappar och ännu mer till mig själv. Detta är sjukt, har bränt sjukt mycket pengar... satan, jag brukar faktist vara rätt ekonomisk av mig. Men nu måste jag ta och kolla över min ekonomi och jag ska bli bättre på att spara, ska fråga om jag kan jobba lite extra hos pappa för att dra in lite stålar.

Idag så var jag i stan... igen, haha. Jag var inne med Ella och hennes kompis Ylva. Vi fikade på Waynes coffée, jag åt en wrap... eller nej, två! Vi fick två gratis, haha schysst va? Jag blev överlycklig! Alla vi blev jätteglada. Efter det köpte jag ett par SKITFINA (åhhh så sexiga dom ääärrr) hotpants och en liten surprise till min kära vän Sosso.
Nåväl, ikväll ska jag bara ta det lugnt som vanligt! Haha, vi har inte så mycket denna vecka. Sista veckan innan JULLOVET! Jag ska njuta av varenda dag på detta jullov.


Min fina vän Soraya

Tips: Har du käkat mycket lussebullar på senaste tiden och kan inte avstå? Byt ut det mot en skål med skivad annanas varje gång du blir sugen, eller en bit.

Kommentarer
Postat av: sosso

haha fyfan jag ser helt svettig ut på den där bilden!

But you are också my fina vän :D<3

2008-12-18 @ 22:09:12
Postat av: sosso

haha ja ser helt svettig ut!

You are my fina vän to :D<3

2008-12-18 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0