Rockbjörnen

Tja! Idag var jag hemma igen, vaknade vid ca kvart över tolv. Jag gick då upp och åt en skål med yoghurt och flingor. Sedan satte jag på ugnen och stoppade i en tomat, sedan duschade jag. Sedan tog jag ut tomaten och la en mozarella skiva på den och åt den. Sedan började jag sminka mig och sedan klädde jag på mig. Sedan var jag försenad till stan så jag kom en halvtimme sent och Sosso hade då väntat i en halvtimme! Stackare!

Är inte såna inlägg trista, haha? Fick lust att skriva ett sådant. Implusivt.
Nåväl, det var väl iaf det som hände! Fyndade hem en sjal från indiska för 79:50! Gillaren. Så spring dit och köööp. Finns i olika färger och mönster. Min är vit och blå, passar till mina blåa ögon och mitt nyfärgade blonda hår! Jag var blond innan (misstolka inte inget fjortis hår eller platina blont här vaavava) men hade lite mörkblond utväxt så färgade det. Det blev bra och ser fortfarande narturligt ut! Puh!

Jag röstade nyss inför Rockbjörnegalan den 22 Januari! Rösta ni också! Ni kan rösta här: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen2008/rosta/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0