Rob Pattinson var för manlig

- ÖHHHÖHÖÖHÖÖ!

Såg denna artikel på msn - nöje!
Är det inte töntigt http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=41265?!
Världens snyggaste man. Seriöst. Han är ju typ skapad för modell-skådespelar-musikkariärren?

Anyways, idag har det inte hänt så mycket var inte på praon idag heller utan vilade svanskotan lite hemma men gav mig ändå ut på en timmes promenad sedan med mamma och hunden! Härligt fast blött. Jag har börjat läsa andra boken nu av den fortsatta "twilight"- serien. Den verkar skitbra! Gjorde min crafts project uppsats klart, så det känns bra. Och så sorterade jag mitt smink igår också. Nej nu har jag fan börjat vända på dygnet, sov länge idag! Får försöka gå och lägga mig tidigare idag (som antagligen inte kommer hända). Jag är en nattuggla. SES. PUSS. PUSS.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0