Prao vecka

Ciao! Ni har inte hört av mig på ett tag men i fredags så sov jag hos Elin. Vi hyrde film, åt kyckling sallad och myste, hihi. Dagen efter (lördag) åkte vi in till stan, först tränade vi och sedan drog vi som sagt in till stan och åt lunch och prövade lite kläder och sådant kul. Efter det åkte jag hem och förberedde inför kvällen, jag och sosso skulle ha en "klassfest" med klassen haha. Vi var hos min pappa, alla kom tillslut och sedan vill jag inte gå in på mer detaljer haha.


Idag vaknade jag upp vid elva, skulle gått på hundmässan med Ella men det blev inget. Så då drog jag och mamma till IKEA och kollade på lite garderober and shit. Hittade typ lite vad jag ville ha. Denna vecka är det prao vecka också, det är söndag och har ingen prao fortfarande haha. Men jag tror jag somsagt ska pluggapluggaplugga. Hoppas jag kommer undan, hihi. Anyways, vad händer ikväll? Jag, mamma och hennes kille ska äta på en grekisk resturang. Gotti, gotti. Nåväl, nu ska jag fortsätta med det jag gör, nämligen kåta ner mig på Rober Pattinson (still addicted.) Och visste ni att hans storasyster också sjunger?

UK - Aurora ft. Lizzy Pattinson - Day It Rained Forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0