Nu drar jag till Åre

Tjaabbaaaa... dålig uppdatering I know. Förlåååt, ush det är så tragiskt att säga så men aja. Sorryyy.
Igår (lördags) så var iaf Hanna, Mikaela, Sofia och Amanda hos mig! Vi spelade GH world tour, sjöng singstar och singstar ABBA! Det var superkul... sedan så syndade vi också med våra kära vänner Ben & Jerry. Gott.

Men har glööömt att berätta! Jag drar till Åre, redan ikväll (eller inatt.) Tåget går kl 23.45 från Sthlm central station. Vi har dock sovhyttar men det kommer knappast bli någon verklig sömn. Sist jag åkte tåg spydde jag. Vi ska vara där i fyra dagar + fira nyår där. Awsome. Well.. well... det är jag, pappa, Fredrik, pappas kompis som drar. Sedan där uppe kommer vi bo med min gudfar och hans familj på Ulfsunda Skiloge. Det är min gudfar, Emma (och hennes kompis Klara), Annette, Julia (och hennes pojkvän Marcus), och lille Vincent. Cozzyyy. Aja nu måste jag fortsätta packa pappa tjatar. Jag HATAR att packa. Ush. KISSES. AND. HUGS. Nu ska jag draaaa och åka skidooorrrr! Woho! (And maybe som parteey too!) http://ulfsundaskilodge.se/


Ps. Jag är världens klantigaste som sagt, idag tog jag sönder min bror gamla legoskepp som han kämpade med när han var liten och flaxa till med armen så mamma fick en smäll. Lyckat. "Du är såå klantig Sophie!"

Kommentarer
Postat av: sosso

okej jag är inte förvånad!

ha så kul i Åre och bryt inte nått ben eller så<3

2008-12-30 @ 00:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0