Konfa och bio-time

Tjabba! Idag är det söndag, bad update, i fredags kväll så var vi hemma hos min pappa. Niklas, jag, Sosso, Hanna, Lovisa, Alicia, Ella, Jacob, Nils, Sebastian och några till. Det hände inte alls mycket, vi tog det bara 100% lugnt. Fast vi ställde Jacob och Nils lite roliga frågor dock, haha. Ibland är det kul att vara lite barnslig. Igår lööördag julshoppade jag julklappar med Sosso och Elin och sedan stannade jag bara hemma och slappade med mamma och hennes kille och åt massor med lussebullar. Nåväl, vad hände idag då?

Idag var jag på konfa-möte-grej med Ella. Vi var i kyrkan på högmässan (3:e advent) och sedan så pratade dom om dop och vi fick korv, haha. Sedan så körde vi någon lära-känna-varandra-lek där man skulle sätta sig i varandras knä till vänster om dom skrek ens färg t ex GUL! Haha. Sedan så pratade dom meeer om dop och dom sa att vi skulle ha ett "låtsasdop" och jag fick vara mamman haha! Barnet hede Stig-Manfred btw. Anyways, så det var lite kul. När jag kom hem drack jag mjölk och åt pepparkakor och åt en lussebulle. Mamma sjöng också med i jullåtar (extremt sällsynt att höra henne sjunga, jag är seriös) och efter vi hade hört mamma sjunga lite på jullåtar sjöng hon, jag och min bror singstar. Det var kul, haha.

Ikväll ska jag och mamma på bio, vi ska se Vicky Chirstina Barcelona eller vad den nu heter. Det blir niceee. Välkommen hem Sofia btw. Nu ska jag gå ifrån denna dator! PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0