Juldagen

Vad är bäst - Julmaten eller Julklapparna?

Ciaao, hola! Ja idag är det då dagen efter julafton.
Julafton var toppen förutom allt drama. I vår familj går det nästan inte en dag utan drama. Herregud. Tänk er typ "Tomten är far till alla barnen" Aja, jag är iaf nöjd i stort sett. Det snöade ju och allt! Jag fick: GH world tour, Lips, Singstar Abba, Tofflor (supersöööta), Higlighter puder, pengar, böcker, en ny jacka som jag älskar etc, etc. Så fick min bror en ny dataskärm också, som egentligen blir menat till hela familjen då haha. Men det är bra - våran innan var liten och tråkig, denna är bred och bra haha.

Nu idag var jag på middag/fika hos min moster. Jag gav min julklapp till henne (en sjal som jag hade köpt på julmarkaden) och Gordon och mormor var där också. Sedan satt jag, mamma och min moster och pratade lite. Det är sällan vi pratar faktist. Så det var trevligt och mysigt! Imorgon tror jag att jag ska kolla lite på mellandags rean med mamma eller Sosso. Ja vi får se.

Nu ska jag och mamma kolla på film, Flyga Drake, undrar om den är bra. Tror det, aja nu måste jag kila! PUSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0