Inte OK

Inte OK åt olika saker idag

T ex att jag inte har bloggat på några dagar, inte OK. Att jag har skit mycket läxor och omprov/prov, inte OK. Att jag hatar skolan just nu, inte OK. Och att julafton inte känns lika roligt längre, inte OK.

Jag kan fan sitta och klaga hur länge jag vill här, men just nu är allt inte OK känns det som. Men man måste ju få sitta och gnälla lite ibland. Eller vad tycker ni? This sucks dick so hard. Men i alla fall, angående prao. Har inte hittat någon än! Och jag vet inte om jag ens vill praoa, pappa sa att det kanske var bättre att jag ägnade denna veckan åt att plugga matte istället så jag klarar av omproven. Även om betygen sätts snart. Fuck. Me. Hard. har inte sagt det på länge.

Nåväl, nu vet ni att denna dag/vecka inte är OK. Det finns bara en grej som en OK just nu och det är Robert Pattinson. Så snygg, jag ska bomba nästa inlägg med videos eller en video på han. SNYGG. FUCK. ME. - Bokstavligt talat.


FUCK ME FUCK ME FUCK ME FUCK ME FUCK ME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0