I'm sick and tired

- Allstå jag orkar inte med detta mera

Skolan kan gå och ta sig i röven, jag tror det finns vissa människor där ute som känner att skolans sätt att undervisa inte passar dom. Alla är olika, alla lär sig på olika sätt. Men ändå har dom bara "en lärogång". Skolan borde bli mer flexibel, anpassa sig mer efter alla elever. Min skola suger t ex. Den suger så jävla hårt. Lärarna har man typ ingen kontakt med, om man kommer försent eller inte sköter sig i klassrummet tar dom förgivet att man är dum i huvudet istället för att komma fram och fråga: Hur är det med dig? NEJ, så gör dom inte i vår skola. Och dom säger att eleverna kan komma fram och berätta istället. HALLÅ?!?! Är ni helt dumma i huvudet eller. Det kanske är svårt för en 11-15 åring och uppåt att gå fram till en lärare som dömer en hela tiden och säga: Ursäkta, men jag mår inte bra.
Vad är den för inkompitenta människor som lär ut eleverna? Lärare borde ha en psykologisk utbildning också eftersom vissa inte har den förmågan. Dom har inte förmågan att känna in hur folk upplever olika situationer i livet. Och det är fan tragiskt, jag är femton år och har dubbelt så mycket insikt, och jag behöver inga jävla utbildning för det heller. Jävla losers. Men såklart, dom är ju också bara människor. Dom kanske inte heller mår så bra. Men ändå, om man valde att arbeta som lärare ska man kunna klara av det jobbet också!

Och nu har jag ramlat och slagit mig också, igen, så jag har fläskläpp. Sexigt. Jag är verkligen en riktigt Isabella Swan,  så var är min Edward Cullen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0