I caught myself

Igår (torsdags) så var jag och Sofia och såg Twilight (igen). Den är så sjuuukt bra, ska nog se den igen snart på bio haha. Men den var massor med små 95or där typ som var största Twilight fanen. När det har gått så långt att man typ är onormalt beroende och inte har något liv för att Twilight har tagit över ens. Dom hade med sig plankat på "The cullen family" och tröjor som det stod "Edward Cullen club crew" någonting på. Skit töntigt, om dom vill få Rob P får dom nog ändra taktik, eller vad säger ni? Läskigt. Efter Twilight bion gjorde vi en fuling och såg en annan (en till), mohaha, som hette Min bästaväns flickvän. Den sög typ, inte en film man går och ser på bio iaf. Anyways, jag älskar soundtracken till Twilight! Lyssna bara på denna (förlåt för den amatörmässiga musikvideon). PUSS.


Paramore - I caught myself

Down to you
You're pushing and pulling me
Down to you
But I don't know what I

Now when I caught myself
I had to stop myself
From saying something that
I should have never thought

Now when I caught myself
I had to stop myself
From saying something that
I should have never thought

Of you, of you
You're pushing and pulling me
Down to you
But I don't know what I want
No, I don't know what I want

You got it, You got it
Some kind of magic
Hypnotic, Hypnotic
You're leaving me breathless
I hate this, I hate this
You're not the one I believe in
When God is my witness

Now when I caught myself
I had to stop myself
From saying something that
I should have never thought

Now when I caught myself
I had to stop myself
From saying something that
I should have never thought

Of you, of you
You're pushing and pulling me
Down to you
But I don't know what I want
No, I don't know what I want

Don't know what I want
But I know it's not you
Keep pushing and pulling me down
When I know in my heart it's not you

Now when I caught myself
I had to stop myself
From saying something that
I should have never thought

Now when I caught myself
I had to stop myself
From saying something that
I should have never thought

Of you, I knew
I know in my heart it's not you
I knew
But now I know what I want
I want
I want
Oh no, I should have never thought


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0