Australia

Idag ska jag, mamma och hennes kompis Gunilla Mikkola på bio.
Det var först tänkt att bara jag och mamma skulle gå med sedan frågade mamma och hennes kompis ville joina så ja. Känner mig som en liten utstött unge som inte har några vänner nej men jag tycker det är trevligt att gå på bio med mammsen. Oftast. Som denna gång t ex. Men vi ska i alla fall se Australia som sägs vara jätte bra! Hugh Jackman som är en av huvudrollena eller vad det nu heter verkar i alla fall se bra ut. Så då blir det nog extra roligt att kolla, eyecandy if you know what I mean.

Idag på själva dagen gjorde jag inte så mycket dock. Sov till typ halv ett, sedan sååsade jag lagom mycket och spelade GH world tour! Så himla kul, spelade trummor. (Tyvärr ingen mellandagsrea shopping idag med imorgon blir det! Ska köpa nya skor med pappa då också.) Och jag gjorde en ny rock karaktär eller vad det nu heter. Hon blev jätte snöögg och heter Heidi Gibson. Mehhehe... känner mig verkligen utsött nu.

But - Ni glömmer väl inte se Harry Potter och den flammande bägaren imorgon? Robert Pattinson är ju med och spelar Cedric Diggory. Men inte baaara för det (eller mest för det men) Harry Potter filmerna är ju så bra... Okej nu ÄR jag officiellt utstött.


Haha PUSS. PÅ. ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0