23 december

Jaaa, folks, det är den 23 december! Igår... eller förrigår blir det nu (kl är 00.42) så var jag på middag med Elin på kvällen. Vi käkade på en grekisk resturang på Karlaplan. Det var skitgod mat plus att det alltid är trevligt att prata med penisen. På hemvägen var det skitkallt! Höll på att frysa ihjäl, eller vi höll på att frysa ihjäl.

Och ikväll då, så var Fredrik L, Frans, Soraya och Sofia här. Vi hyrde film (utan spår) den var bra men lite förutsägbar tyckte Sosso. Ja kanske lite, men jag tycker den var helt okej! Först sjöng vi dock singstar, det gick väl sådär för vissa och Fredrik vågade inte ens sjunga. Pussy.

Men i alla fall.. Imorgon är det julafton! Eller Imorgon är det fortf den 23 december men ni fattar. En dag kvar! Det är helt sjukt. Jag har inte ens någon julkänsla än... Det är svårt att få den där känslan när ens föräldrar är skilda och typ inte ens vill fira med varandra egentligen utan bara gör den för mig och min brors skull. Det blir så tråkigt. Jag undrar om den där julkänslan kommer snart, det måste den, annars blir jag leeedsen. For real. Aja, men undrar vad jag ska ha på mig. Inte för att jag har klätt upp mig de senaste julaftorna. Men på denna vill jag! Jag funderar på en svart klänning och röda strumpbyxor med lite glitter i och så glitter eye-liner. Hoho, riktigt juligt. Aja... nu ska jag sova. Merry Christmas, I guess...


PS. Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har inte hunnit med! Julklappar och... ja ni förstår nog. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0