The night never seems to disappear

Ciao! Nu är klockan väldigt sent, typ ett snart! Men jag har pluggat, suck. Får försöka skriva snabbt.
I det förra inlägget sa jag ju att jag blev blinded by all the stars. Vissa kanske redan har listat ut vems bröllopsmiddag det var? Det var Runar Sörgaard och Jessica Karlssons. Och bröllopsmiddagen hölls på min pappas jobb (www.ulfsundaslott.se) besök gärna deras hemsida, ett superbra hotell! Fyra stjärnor! Fräsh inredning, gammalt möter nytt. Men i alla fall, så där var jag allstå! Såg massor med kändisar, Dr Alban, Elin Lanto, E-type m.fl. Sen var Robert Wells där också men han såg jag inte, men min medarbetare Emma såg honom.

Det var en supercool kväll som jag inte kommer glömma i första taget i alla fall! Så mycket kändisar så lite tid, haha okej nu ska jag inte överdriva här men det var nice. NU måste jag sova! Puss och godnatt.

Ps. Besök hemsidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0