S/Y Ellen

Tjoman. Just nu sitter jag framför min brors datorn genom att min dator har gått sönder! Buhu, det är något motorfel så vi ska lämna in den. Men det var därför jag inte kunde blogga igår.

Imorgon drar jag på klassresa! Vi ska mötas klockan 8.30 vid Skeppsholmen. Det kommer nog bli kul, men måste sätta igång att packa och laga mat. Suck! Ska laga någon jävla chiliconcarne till 10 pers som jag sedan ska frysa in och ta med mig på båten. Båten heter S/Y Ellen for your information. Nåväl, det blir väl nice. Bara att jag inte kommer orka gå upp på morgonen! Vi ska typ upp åtta och hissa segel, ge mig fint väder!


Kommer vara borta från torsdag till söndag. Så vi ses om fyra dagar ungefär! Kisses.

Kommentarer
Postat av: S

klart jag ska ta med musik! men jag vet inte bara hur, finns det ens elektricitet på båten? haha

2008-08-27 @ 19:15:13
URL: http://soles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0