Om man lägger på fem år så

Tja allihopa! Snart är det klassresa, om exakt en vecka! Tjoho!
Efter skolan så hade jag inga nycklar hem, så jag fick låna Sofia Ns mobil att ringa ifrån. Jag fick tag på mamma men det blev pappa som hämtade upp mig och skjutsade därefter hem mig. När vi väl var hemma började jag läsa min bok och trafikregler etc. som är förberedelser innan min moppekurs. Man lär sig faktist mycket och det är kul att lära sig vad alla vägriktningar och grejer betyder! Kommer bli mycket lättare att ta körkort (för bil) sen. Tycker det är skönt att ha moppe, kommer nog antagligen inte bli så mycket snö denna vinter så kommer kunna köra den mycket! Kanske ända in på våren? Det kommer nog bli lättare att komma i tid i alla fall. Sen är det alltid kul att flasha lite.

Innan vi åkte hem så klippte pappa sig och jag fick sitta och kolla på. Mycket intressant... Men i alla fall, pappa började prata med frisören om typ hur gamla jag och Fredrik var och han pratade lite om sina egna barn. Pappa konstaterade att jag var femton, då blev frisören förvånad och trodde att jag var 20! Detta var en stor komplimang för mig genom att jag var osminkad också haha.

Pappa: - Min son är tolv och min dotter här är femton.

Frisören: - Va? Jag hade tippat på tjugo!
Kul att höra i alla fall! Fast äldre än så vill jag inte se ut, nej, nej. Just nu sitter jag med min laptop framför tv:n och chillar. Det är skönt att ha laptop, man kan ha den typ var som helst. I köket, på toan, haha, ja var som helst! Fast kanske inte utomhus, men jag har trådlöst bredband så det är därför jag kan ha den på toan (inte för att jag brukar ha det.) Men bara så att ni inte tror att vi har någon internet-uttag där inne haha! Det skulle vara lite lustigt. Nåja! Nu ska jag fortsätta chilla, imorgon är det fredag! Planer? Det får ni kanske veta imorgon. Puss.



Au Revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0