En ny start

Det blir en ny start! De inläggen som ni ser här nedan kom från min förra blogg, som jag tog bort pga ett problem. Nu har jag ett helt nytt namn också. Jag valde ut de inläggen som jag ville ha kvar. Jag hade bloggat ända sedan i Maj i år, så det var några månader i alla fall. Men, men...

Vi kan ju börja med vad jag har gjort idag? Jag har varit i skolan, jag går sista året i grundskolan. Jag går i en internationell engelsk skola. 50 procent svenska, 50 procent engelska. Jag bloggar oftast om min vardag eller om andra saker. Saker som jag tycker är bra/mindre bra. Nåväl, vi får väl se hur det går denna gången!
Ikväll ska jag fira min kompis Sofia som har fyllt 15 år!
(I min förra blogg slutade jag alltid inläggen med Au Revoir! Vi får se om jag fortsätter med det, men idag gör jag det i alla fall!)

Au Revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0