Blinded by all the stars

Tjoman, nu har jag tagit mitt moppekort! Tjoho! Förlåt för dålig uppdatering, men har inte haft tid! Har vart på moppekurs (intensivkurs) i två dagar i rad! Kan ni tänka er? Puh... från nio till fyra. Men kul har det vart.

Igår var jag trött¨och bakis. Ni kanske ser mitt patetiska fylleinlägg där nere, ja, jag får skylla på att jag var full. Men med nöd och näppe dog jag mig till moppekursen - Jarla trafikskola. Jag var sen, pinsamt. Men vi gick igenom teori och massor med saker, vet ni vad ett accelationfält är? Eller vad man ska göra innan man ska korsa en korsning eller en järnväg? Jag är stolt och glad att jag klarade det! Och det är ju så kul att köra moppe. På kvällen blev jag som inlägget heter, kanske lite töntig, men jag blev blinded by all the stars med ett stort s! Jag jobbade nämligen på en bröllopsmiddag som hölls igår, lördag kväll... Alla kanske inte vet vem det var som gifte sig. Ni får lista ut det själva!
Men det var superkul och superhäftigt! En upplevelse. Jag sov sedan över där, inte på bröllopsmiddagen men på hotellet. Cosy. På morgonen var det upp klockan åtta, åt hotellfrukost (mums) och sedan skjutsade min pappa mig till moppekursen.

Idag så hade vi lite mer teori, gick igenom hur man skulle sköta sin moppe och sen fick vi förstås övningsköra! Så himla kul, kan inte vänta att ge mig ut i trafiken! Även om det är lite läskigt. Men får mitt kort om två veckor ungefär! Bye!



Kommentarer
Postat av: S

Jag vet vem som gifte sig! :)

2008-08-24 @ 23:20:37
URL: http://soles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0